Podstawowy zakres działania:

  • opracowanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania,
  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, w zakresie wspólnej realizacji zadań na drogach powiatowych,
  • współpraca z organami nadzoru budowlanego, wydziałem budownictwa i geodezją w zakresie uzyskiwania pozwoleń i decyzji oraz w zakresie zgłoszeń,
  • opracowywanie i zlecanie do opracowania projektów budowlanych,
  • aplikowanie do Programów UE i krajowych o dofinansowanie inwestycji drogowych,
  • rozliczanie uzyskanych dofinansowań, sprawozdawczość i promocja projektów,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
  • sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad jakością i zakresem zadań zlecanych,
  • rozliczanie rzeczowo – finansowe zrealizowanych zadań,
  • dokonywanie odbiorów robót w ramach zawartych umów,
  • dokonywanie przeglądów oraz odbiorów robót w okresie trwania rękojmi i gwarancji.


Tematy sekcji budowy dróg i mostów polecane do zapoznania się:

zrealizowane remonty i inwestycje:

utrudnienia w ruchu:

zamówienia publiczne: